maanantai 9. kesäkuuta 2008

Sadepäivä


Oon palaillu maisemiin :) Häät meni ihan ok, söin vähemmän ku aattelin :) Palan mansikka kakkua ja 2 keksiä. Tosin boolia tuli juotua, ja siinä oli varmaan kaikenmaailman sokerilimuista siideriin ja kossuun.. Muuten meni reissu ihan ok.

Tänään olin ah niin ihanan mummoni kanssa syömässä Rossossa. Olin sen takia, koska se oli varannu mulle ajan pankkineuvojalle enkä mä sinne yksin ollu todellakaan menossa. Mut kumminkiin, söin katkarapusalaatin ja jälkkäriks semmosen annoksen missä oli 1 pallo lakujädeä ja 1 pallo mansikka sorbettia + keksinmuruja ja karpalokastiketta. En ees oo ajatellu paljo oli kaloreita, mut oli se niiiiiin hyvää :D

Sen jälkee mentii sinne pankkiin. Mun täyty päättää mitä mä tekisin niil mun mummon mulle säästämille rahoille. Päädyin sitte laittaa osan mun tilille ja osan määräaikaselle säästötilille ainaki vuodeks. Ja muuten mitä ootte mieltä, onks vuoden koroks 5,25 ihan paska? (en yhtää tiiä näist talousasioista mitää :D)

Päivän kyl tosiiaakii kruunas toi hemmetin vesisade. Ja ärsyttää iha sikana ku sadevarjokaa ei auttanu yhtää, ku tuuli niin paljo et se ei pysyny ees kädessä. Voitte vaan kuvitella miten hehkeä näky mä oli mun märässä tuulitukassa sitte ku olin päässy kaupunkiin asti...


Pitkästä aikaa voisin laittaa syömiset:
2 kahvia
katkarapusalaatti ja se jädeannos
1 kahvi
120g semmonen fazerin berries karkki pussi (mummo osti, namii)
omena ja ruisleimä med kevyt savulohijuustolevite
+vaalea kanaleipä ja ruisleipä sillinkanssa (miiiks?!)

-30 min kuntopyöräily
-n .15 min lihaskunto

Ei kommentteja: