maanantai 2. kesäkuuta 2008

...

Ohhoh oonpas ollu laiskalla päällä :/ en oo ees tänne jaksanu kirjotella...

Noh nyt oon sitte työtön loinen, joka asustelee vanhempien nurkissa...
Pitäs hakea vissiin jonneen töihin. Mua ahistaa tää kaikki vaan niin törkeesti, et oon jotenkii sellasessa tilassa et tunnen olevani jotenkin halvaantunu ja ihan uupunu tästä tulevaisuuden ajattelemista...

Hii!! iskä lupas kunnostaa/ostaa mulle uuen pyörän valmistujaislahjaks :> Mun pyörä on ollu nyt vuoden hajalla, joten oon joutunu ajelee meijän äiskän pyörällä. Mun pyörässä on siis sisä- että ulkokummi rikki ja sen lisäks takavanne soikeena :/ enkä ees muista et mistä se meni semmoseks :D Ois tosi kiva saaha kokonaan uus, ku toi mun nykynen on varmaan 9-7 vuotta vanha ja muutenkii ihan ruosteessa.. sit vois rullailla joka paikkaa sen kans :))

Syömiset on menny tosi tasasesti ja oon pysyny siinä mun "säännöllisesti syömis" jutussa. Se ei oo tosin tuottanun kovinkaa erikoisia tuloksia ku en oo lenkkeilly juur ollenkaan, jossei koiran paskatusta lasketa(korttelin ympäri ja silleen) Paino oli tänään päivällä 63,7 eli ei mun korkein mut ei alhasinkaan paino. Mä en oikeesti saa sitä ikinä enää varmaan alle ton 60 :S, but I still keep trying...

IIIk!! Viikonloppuna sinne häihin pitäs lähtä, vähä jännittää :) Oon viimeks ollu 8 vuotiaana mun äitin ja isäpuolen häissä... Nyt pitääki sit olla tarkka ettei tuu hotkittuu mitää kakkaa kauheesti et kehtaan ainekii maistella kakkuu :S

3 kommenttia:

m kirjoitti...

melkein ajoin puuhun järkytyksestä :c ja vielä kun hän ei sanonut sitä sillen ivallisesti tai nauraen, vaan ihan hämmästyneenä OHO OMPA ISOT REIDET. pahinta

varo ettet sitten pyöräile 12 vuotiaiden poikien ohi :D

Anni ja Olivia kirjoitti...

mie olen 171cm pitkä ja tänään vaa'assa 63,5 :D ollaan aika samoissa mitoissa. mulla vaan tavoite 50kg

Blue butterfly kirjoitti...

Jos pääsen tohon 55 kiloon, niin kyllä munkin tavoitteet alenee..