sunnuntai 27. syyskuuta 2009

Viikonlopun löhöilyä..


Hävettää taas miettiä mitä tuli tehtyä viikonloppuna, ei siis yhtikäs mitään. Animea tuli tuiotettua enemmän kuin laki sallii, sekä kirjoja luettua. Työttömän arkea (vaikkei arki ollutkaan :D). Koko viikonlopun oltiin herran luona <3 kokkailin curry kanaa ja nuudeleita, nammm! ^_^

Huomena aattelin mennä autokoululle tekemään vähän harjotus kokeita, että sais joskus vihdoin sen kortinkin.. Samalla kaupungista ostaas muutama tee- muki lisää, sekä pikainen kirjastossa käynti. Toivottavasti ei tartu taas jättipinoa mukaan, se on niin mun paheeni. Ainaku olis valmiiks luettavaa osuu silmiin kaikkea muuta kivaa ja sitte on menoa :D

Mutta melkein, tärkein, ehkä, saattais olla että huomena minä pääsen leipomaan :> Tiistaina siis mun synttärit ja aattelin leipoa sitten suklaa- kakun, JEE. Onneks oon kutsunu mummot syömää ni mulle ei toivottavast jää kauheen isoo kasaa sen jälkee :) Pitäsi pitää ihan omaks parhaakseni jotain herkkulakkoa välillä. Mua vaan motivois enemmän että saisin käyä jossain ohjatuilla liikuntatunneilla. Muttaa kuuun ei ooole rahaaa :S

Haluisin kiinteytyä ja vähän lihaksia (ainaki vatsa) ja muutenkii, sanokaa jos sellaset saa jostain saa ilmaseksi...

Ei kommentteja: