maanantai 28. syyskuuta 2009

Synkkä syksy ilma, eikä tykkää yhtään :S

Pitkästä aikaa kauhean vaikea aamu :S olis väsyttäny vaik ei nukuttan oikeestaan. Ysiltä kisu tuli herättää mut antamaan sille aamuruokaa.. ja olin ihan varma ku oli niin pimeetä et on viel aamuyö, mut ei ku ysiä se kello näytti. Pikku hiljaa ylös ja ilman tsekkaus ikkunasta. Sateinen ilma ja stereoissa oliki soinnu koko yön jo valmiiksi Mew (se on mun mielestä sadepäivän musiikkia).

Aamupalaks isolasi appelsiini mehua ja 1/4 pomelosta. Tää juttuhan meni sit niin että mun mummo oli ostanu ton meloonina ja ihmetelly et mikä ihme se on. Sitte se anto sen mulle ku ei ite tykänny. Ja jos joku joka lukee eikä tiiä mistä on kyse, ni se on sellanen iso sitrushedelmä. Ei se mun mielestä niin hyvää ollu et olisin sitä ite heti ostamassa..

Jokatapauksessa olin aatellu lähtä kaupunkii hamepäällä, mut saa nähä meneeks vaatevalinnat uusiks. Nooh nyt alko kuuluu kovaa ropinaa ..:S juu kaatamalla vettä ja tuulee ... hööh! Mut pitää kattella.. tuun varmaan illalla raportoimaan mun kakun kohtalosta, et meniks pannukakuks :D

Ei kommentteja: