sunnuntai 17. helmikuuta 2008

Syntynyt epäonnistumaan...






Mä tunnen itteni täl hetkellä niin paskaksi! Mitä ikinä teen elämässäni epäonnistun, eli oon syntyny epäonnistumaan. Oikeesti mä päätän paljon asioita mitä mä oikeesti teen, mut en sitte teekkään. Ehkä mulla on vaan liian korkeat päämäärät, joita en itse pysty omalla laiskuudellani ja velttoudellani saavuttamaan. Se mua vaan ärsyttää kaikista eniten että oon onnistunu pilaamaan jo oman loppuelämäni, hankkimalla paskoja koulu arvosanoja, huonoja ihmissuhteita, ulospäinsuuntaudottomuus, väärä uravalinta ja syitä on loputon lista...Mä oon PASKA, lie minne viel joudun tän paskan elämäni kanssa!! Saatanan ruokaaddikti!!
-----
Päivän ainut valopilkku, kaikki asiasta kiinnostuneet varmaan huomaski et tänään tulee dokumentti Suvi Koposesta ja sen etenemisestä malliuralla mallikoulunjälkeen :) Ohjelma tulee siis mtv3 klo 20.00 tänään!

-----

Nyt mä päätän! Mä alan punnitsee itteni säännöllisesti, etten voi olla vähääkään aikaa seuraamatta painoani. Punnitukset aina maanantaisin.

Tavoitteet:
1. 60 kg
2. 58 kg
3. 55 kg


Enenpää mä en uskalla vielä laittaa koska en oo varma kuinka pitkälle pystyn menemään.

Ei kommentteja: