perjantai 20. elokuuta 2010

aivot menevät solmuut.. vaikka vino hymy säilyy huulillani

eilen tapahtui piiitkästä pitkästä aikaan jotain kummallista
mies alkoi puhumaan kuinka oli taas laihtunut
sen on siis tapana käydä aina vaa'alla käydessään porukoilla
myönnän sen että sen vatsalihakset on alkanut erottua poikittan myös
ja rakastan sen kylkilihaksia
mutta jotenkin tuntu pahalta kun sanoin et vitsi oot tollain laiheliini
ja mä tällänen possu (nauraen)
ja mä oon tehny kovasti sen eteen hommia että mun pitkittäiset vatsalihakset näkyy..
niin se sitten sanoo että ethän oo possu oot tollanen ihan tavallinen

siitäkös mun aivot meni solmuun, mä oikeesti oon luullu että mua voi kutsua jo laihaksi...
tuli kauhea näyttämisen halu.
mä haluan laihduttaa että se näkee että mustakin voi tulla laiha.

Ei kommentteja: