tiistai 25. tammikuuta 2011

vapaat

Jipii vapaa viikonloppu vaikka oon ollu tän viikon taas työharjottelussa yhessä raflassa. Oon kattellu hienoja leffoja mitä en oo osaa saanu aikasemmin katottua ja joitain mitä on pitkään pitäny kattoa.

Liikuntojen osalta sen verran että viikolla jaksoin käydä 2 bodyattacissa ja viikonloppuna olin lauantai aamuna pumpissa. Sunnuntaina mä sain jonku kummallisen ajatuksen et kävelen kaverille joka asuu jonkun matkan päässä keskustasta. Oli niin 'hyvä ilma' ei siis tuullu eikä satanu lunta ja asteita vain -5C. Kävelymatka kesti 1h 20 min ja ku pääsin perille ni mun ojentajat oli ihan syväjäässä.. en ollu sitte tarpeeks joko heilutellu käsii tai sitte mul oli vaa liian vähä päällä :/


Virgin Suicides




Girl Interrupted
 
Black Swan









Tykkäsin kaikista kyllä kannattaa kattoo jos ei oo aiemmin jostain syystä nähny niinku mä :)

Ei kommentteja: